"Współpraca z Kabaretem Czesuaf daje nam nowe możliwości promowania naszego wizerunku. Jesteśmy przekonani, że dzięki temu nawet pomimo trudnej specyfiki branży hydrauliki siłowej uda się nam przedstawić nasze produkty w zarazem interesujący i zabawny sposób." - dodaje Jacek Zięba, Wiceprezes HYDRO ZNHPS.
Jak mówi Piotr Sobik, Manager Kabaretu Czesuaf, a także właściciel agencji STAR MANAGER: "To pierwsze z kilkunastu zaplanowanych wspólnie działań w zakresie nowej kreacji zintegrowanej kampanii wizerunkowej z udziałem Kabaretu. W nadchodzących miesiącach jej efekty będzie można zobaczyć nie tylko w komunikacji wewnętrznej firmy, ale także w przestrzeni publicznej."
W ramach zaplanowanej na kolejne lata kampanii wizerunkowej przewidziano wiele interesujących działań, które z pewnością będzie można zauważyć nie tylko w komunikacji wewnętrznej firmy, ale także w przestrzeni publicznej Bielska-Białej.
